Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

Γιατί δεν θέλεις την αλλαγή στη Συρία;


Με ρωτούν… 
Του Δρ. Ouday Ramadan
Επιτροπή Αλληλεγγύης Ιταλίας-Συρίας
Αναδημοσίευση (4/11/2012)


 






«Με ρωτούν… γιατί δεν θέλεις την αλλαγή στη Συρία;
  •   Στη δική μου Συρία δεν έχω δει κανέναν να ψάχνει φαγητό στους σκουπιδοτενεκέδες.
  • Στη δική μου Συρία δεν έχω δει ποτέ μια κηδεία, διάσημου ή άσημου, που δεν συμμετέχουν τουλάχιστον 1.000 άνθρωποι. 
  • Στη δική μου Συρία έβλεπα τον πιο χαμηλόμισθο εργαζόμενο να μπορεί να στέλνει τα 10 παιδιά του στο σχολείο και σήμερα να είναι γιατροί, μηχανικοί, αξιωματικοί, εργάτες, υπάλληλοι κ.ο.κ.
  • Στη δική μου Συρία δεν έχω δει ποτέ να κάνουν έξωση σε κάποιον από σπίτι.
  • Στη δική μου Συρία, την έχω γυρίσει κατά μήκος και κατά πλάτος με Δημόσια Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με λιγότερα από 5 ευρώ.
  • Στη δική μου Συρία κανένας μαθητής, φοιτητής, από το νηπιαγωγείο μέχρι και το Πανεπιστήμιο δεν πληρώνει ούτε ένα σεντς για βιβλία και σπουδές.
  • Στη δική μου Συρία κάθε πολίτης δικαιούται δωρεάν 1.000 λίτρα πετρέλαιο το χρόνο για θέρμανση.
  • Στη δική μου Συρία δεν πληρώνεις ούτε ένα σεντς για γιατρούς και φάρμακα και η κυβέρνηση δεν κάνει κρατήσεις από το μισθό σου γι’ αυτό και ούτε από τα έσοδα που δηλώνεις στην εφορία.
  • Στη δική μου Συρία ένα κιλό ψωμί στοιχίζει 7 σεντς.
  • Στη δική μου Συρία ο γιος του βιομήχανου κι ο γιος του εργάτη φορούν τα ίδια ρούχα στο σχολείο. Αγνοώντας παντελώς τους διάφορους Calvin Klein, Benetton κι άλλες επιπόλαιες μάρκες.
  • Στη δική μου Συρία είναι εγγυημένη η ανεξιθρησκία, να λατρεύεις ακόμη και τον Tex Miller των κόμικς.
  • Στη δική μου Συρία δεν θα δω ποτέ ένα κατάστημα McDonald's.
  • Στη δική μου Συρία αντί να πληρώσεις το γραφείο τελετών για να μεταφέρει τον νεκρό σου, όποιος έρχεται να σε συλλυπηθεί σου δίνει χρήματα για αλληλεγγύη.
  • Στη δική μου Συρία αν συμβεί να έχεις 38 πυρετό, βρίσκεις 50 άτομα διαθέσιμα να σε σκεπάσουν και να σου φέρουν τα φάρμακα».

Μέσω: press-gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: