Έχοντας μία
σοσιαλομπερδεμένη κυβέρνηση που ενίοτε δηλώνει κομμουνιστική, πως φαντάζεστε να
λειτουργούσε με το θέμα του ΟΑΣΘ;
κατάφερε
διοικητικά να προσφέρει φτηνές, ποιοτικές & ασφαλείς μεταφορές πολιτών. Τουτέστιν
ανέλαβε η «σοσιαλιστική – λαϊκή» κυβέρνησή μας, να λύση το ζήτημα των ημετέρων
των προηγούμενων κυβερνήσεων!
Πως; Μα σοσιαληστρικά, με την ίδρυση δύο ανωνύμων εταιρειών,
ΚΑΤ ΌΝΟΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ, υπαγόμενων στις ΔΕΚΟ
με προοπτική την ξαναιδιωτικοποίησή τους.
Στο ρεζουμέ «σύντροφοι», αδιαφορούμε για το τι θα είναι, όμως
κρίνοντας απ τις «σοσιαλιστικές» βλέψεις νυν & πρώην, (πχ στον ΟΑΣΑ υπήρξαν
μειώσεις μισθών κατά 40%, με δρομολόγια στην τσίτα λόγω μειωμένου προσωπικού
αλλά & οχημάτων) γιατί να μη περιμένουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ, με την
ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο, μειώσεις από 15 - 50%;
Ποιους διαφοροποιήσατε επ αυτού & πότε;
Εσκεμέμα & όχι από προχειρότητα, η επανιδιωτικοποίηση θα
ξαναγίνει & εννοώ την εκμετάλλευση με τη κακή έννοια. Αυτό γιατί φάνηκε
ξεκάθαρα από τη μέχρι τώρα διοίκηση, το γεγονός της ανάθεσης σε εργολάβους
υπηρεσιών φύλαξης, έλεγχο κομίστρων, καθαριότητα κλπ, με έντονο τον αντιλαϊκό
χαρακτήρα – τον μη φίλια προσκείμενο στον επιβάτη.
Έχοντας τις βλέψεις μας στο ασύστολο
κέρδος, χωρίς φραγμούς & έλεγχο στη τσέπη του κάθε φιλελεύθερου που
κοιτάζει το τομάρι του, είμαι σίγουρος πως η όλη επιχείρηση θα καταλήξει
χειρότερη!
Βρε είστε φιντάνια & ασύστολα σοσιαλιστικά υποκείμενα; Αν
είχατε πραγματικά βλέψεις για κάτι καλό (πέραν του ότι αυτό θα ήταν ορατό στη
γενικότερη πολιτική όλων σας – νυν & πρώην – θα παρείχατε μείωση του εισιτηρίου
στο μισό, δωρεάν μετακίνηση στις ώρες αιχμής, στους άνεργους & στους
μαθητές – φοιτητές ΑΜΕΑ & χαμηλοσυνταξιούχους, αύξηση στη συχνότητα των δρομολογίων
όπου απαιτείται, ΜΟΝΟ & ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ, ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΩΝ
ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ… ή όχι;
Δηλ τόσες & τόσες εταιρείες είτε bus services είτε
τουριστικές πως τα καταφέρνουν, (φορολογούμενες μάλιστα αθέμιτα & χωρίς την
κρατικοδίαιτη βοήθεια;)
Πιπιλίζετε χρόνια όλοι τώρα, την ανικανότητα να βγει η
επιχείρηση στη κερδοφορία ενώ αυτή καλλιεργείται έντεχνα για να ξεκοκαλίζεται!
Προσπαθήστε όσο θέλετε, αλλά απ το μυαλό δε μου βγάζετε πως
ακόμη & οι καθυστερήσεις στις πληρωμές των εργαζομένων δεν ήταν εσκεμμένες…
Έχω μείνει & με την απορία του γιατί ιδιώτες, ερωτώμενοι από ΜΜΕ εξέφραζαν
άποψη για το μέλλον του ΟΑΣΘ, αλλά αυτό μπορεί να είναι & «τυχαίο»!
Οπότε…
Οπότε…
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών
προβλέπεται η ίδρυση του
- Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) που θα έχει την εποπτεία του συγκοινωνιακού και
- τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης (ΑΣΥΘ) που θα εκτελεί τις αστικές συγκοινωνίες.
Το κράτος θα έχει το 51% των μετοχών.
Οι άλλοι
Η ΝΔ καταψηφίζει επί της αρχής το νομοσχέδιο και προβάλλει
σαν λύση την αναδιάρθρωση του ΟΑΣΘ, (όπως το 2014 που καταγράφηκαν μειώσεις
μισθών και αύξηση της τιμής του εισιτηρίου).
Τα υπόλοιπα κόμματα της «αντιπολίτευσης».
Η Δημοκρατική Συμπαράταξη (ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ) τάχθηκε υπέρ ενός σχήματος
που θα επιτρέπει την είσοδο και των ιδιωτών στις αστικές συγκοινωνίες
(χρειάζεται να σας παραπέμψω στο λεξικό για να σας υπενθυμίσω το τι είναι ο
σοσιαλισμός; Η κοινωνικοοικονομική θεωρία και σύστημα που πρεσβεύει την
κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής.
Τελικά ποια είναι η ιδεολογία - η "αριστερή πολιτική" αυτών των αποκομμάτων; Ποια η διαφοροποίησή τους από τα
φιλελεύθερα που κοιτούν το προσωπικό τους συμφέρον & μόνον;)…
Έχοντας ισοπεδώσει την ανάπτυξη, τα δικαιώματα που αφορούν
τον εργάτη, τον ελεύθερο επαγγελματία… γιατί να ξαναδεχτούμε – για πολλοστή
φορά – το πιπίλισμα της καραμέλας περί προόδου & «σοσιαλιστικής» ταχτικής
& ανάπτυξης;
Χαρακώνεται διαρκώς μισθούς, συντάξεις, επιδόματα... τη στιγμή
που ξεπουλάτε τα πάντα για εκμετάλλευση στον ιδιωτικό τομέα.
Είστε ανίκανοι ή τομαριστές κοιτώντας τη πάρτη σας καθότι κυβερνώντες;
Είστε ανίκανοι ή τομαριστές κοιτώντας τη πάρτη σας καθότι κυβερνώντες;
Αν δεν ισχύουν τα
παραπάνω, γιατί γεμίζουμε διαρκώς με διόδια πού ‘χουν δις θεόρατες τιμές που
εκμεταλλεύονται ιδιώτες; (=39,00 - τριάντα εννιά - ευρώ η ΕΤΗΣΙΑ βινιέτα στην
Ελβετία για όλους τους αυτοκινητοδρόμους… ναι αυτούς με τις αμέτρητες σήραγγες).
Και σαν μη φτάνει όλο αυτό βάζετε χέρι & στους απεργούς!
Οι άλλοτε Κομμουνιστές του ΚΚΕ ες (sic) τώρα με τα ΜΑΤ να δέρνουν πολίτες που διαδηλώνουν ειρηνικά την
αγανάκτησή τους, παλαιότερα & συνταξιούχους!!! ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΟΙ.
Το πώς η ίδια κατάσταση διοικητικά επικρατεί στους δήμους -
πλην ελαχίστων εξαιρέσεων πχ Πάτρας, Συκεών Θεσσαλονίκης… - δεν σας
προβληματίζει ή σας βολεύει;
Υπάρχει γκρίνια για τις άγονες γραμμές & θα τις αφήσετε στους δήμους;
Οι καλοί Δήμοι ξέρετε, έχουν εντελώς δωρεάν συγκοινωνία
& τα καταφέρνουν διοικητικά μια χαρά… δεν είναι ντροπή να τους αφήσετε να
σας υποδείξουν ότι μία ενδεδειγμένη λύση είναι η αυτοδιοίκηση της επιχείρησης
από τους ίδιους τους εργαζόμενους, έχει γίνει επιτυχημένα και αυτό! Συμβαδίζει
εν μέρει με τη καραμέλα της σοσιαλιστικής σας ιδεολογίας που μας πλασάρεται πως
τηρείται αλλά & με την ανικανότητα όλων των μέχρι τώρα εμπλεκομένων να
διαχειριστείτε σωστά μία υπηρεσία κοινής ωφέλειας. ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΤΟ
ΚΑΝΟΥΝ ΙΔΙΩΤΕΣ; ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου